قیمت دستگاه تصفیه آب در شیراز -عظیمی

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب در شیراز -عظیمی9174935800

قیمت دستگاه تصفیه آب در شیراز -عظیمی

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب در شیراز -عظیمی9174935800

لیست قیمت آدرس خدمات دستگاه تصفیه آب در شیراز -عظیمی9174935800

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۳
ارديبهشت


تصفیه آب برای مصرف بشر دارای سابقه‌ای بسیار طولانی و قدیمی است. تاریخ تصفیه آب به دو هزار سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد.
این مراحل تصفیه‌ای شامل جوشاندن و صاف کردن آب آشامیدنی بوده است. سیفون‌های فتیله‌ای که آب  را از ظرفی به ظرف دیگر منتقل می‌نمایند، ناخالصی‌های معلق در فرایند را می‌گیرند. این عملیات در نقاشی‌های مصریان قرن ۱۳ قبل از میلاد مسیح نشان داده شده است. در کتاب‌های رومیان و یونانیان نیز به این موضوع اشاره شده است.
 این حقیقت که تصفیه آب در اسناد پزشکی زمان‌های قدیم دیده می‌شود بیان‌گر آن است که بین پاکیزگی آب و سلامتی بشر ارتباطی مشاهده شده است. سقراط که پدر پزشکی بزرگی شناخته می‌شود می‌گوید: هرکس که می‌خواهد به نحوی شایسته در پزشکی به بررسی و تحقیق بپردازد باید آب مورد مصرف ساکنین یک ناحیه را مورد توجه قرار دهد زیرا آب در سلامت انسان‌ها نقش بسزاییدارد.تا حدود صد سال نخست میلادی هیچ نشانه‌ای بر وجودتصفیه‌ای بر روی آب مصرفی جامعه وجود نداشت.
برخی از آبراه‌های رومیان به حوضچه‌هائی متصل می‌شد که در آنها عمل ته‌نشینی آب صورت می‌گرفت و مجهز به آبگیرشنی بود. این آبراه‌ها دارای تعدادی شیر بودند که برای مصرف عمومی توسط مردم مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در شهر ونیز که بر روی جزیره‌ای بدون منبع آب شیرین قرار گرفته است، آب حاصل از بارندگی از طریق حیاط‌ها و بام‌ها که متصل به آب‌انبارهای بزرگ بودند سرازیر می‌شد و در مسیر حرکت خود از فیلترهای شنی عبور می‌کرد.


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 

تاریخچه تصفیه آب خانگی

 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  :09175956589
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • نمایندگی فروش تصفیه آب خانگی-علی رضا عظیمی در شیراز